BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 25 August 2011

SELAMAT HARI RAYA !!


Hyee....salam...

hope awak di sane sehat2 selalu...

lagi berapa hari jerr nak raya... 

sy harap awk dah beli persiapan raya...
maaf !
sebab saya telah lukekan hati awak...

bukan niat saya nak buat bgitu..

tapi ade alsan saya kenapa...

saya just nak wish.. for u...

SELAMAT HARI RAYA !!!

MAFF ZAHIR BATIN...



Friday, 19 August 2011

usah dikenang ! !



Mengapa dikenangkan kekasih yg menghilang
Jangan diingat lagi dia yang telah pergi
Biarkan dia pergi

Mengapa difikirkan
Cinta yang telah hancur
Jangan membuang waktu
Oleh kenangan lalu
Biarkanlah berlalu
Cari saja pengganti
Insan berhati suci...

P U T U S !!!


Maaf kan aku..

kerna terpaksa berterus terang..

andai ini lah takdir kita..

Moga kau kuatkan lah lalui dugaan ini..

aku pergi bukan kerna aku "MEMBENCI" kau..

tapi aku pergi untuk kebaikan..

dan aku tak layak untuk bersama org seperti kau...

moga kau tabah hadapi semua dugaan ini..

Dan terima kasih atas segalanya..

Halal kan lah semuanya.. 

selama kita kenal ni..

~ SELAMAT HARI RAYA BUAT KAMU ~

^_____________^

Monday, 8 August 2011

CINTA GILA


Hari Ni adelah hari yang paling aku rase gile2...

sebab... nik fadzil sanggup datang dari kuantan ke kl..

semata-mata nak memperjuangkan cinta dye kat aku...

memang laaa sweet kan.. tapi jangan lah giler sampai cam 2 yerr...

adoiii...

aku yang tekejot berokk pagi2 buta !!!

apa-apa pon..

thanks sayang..

sebab sanggop datang dari kuantan ke kl...

Tapi satu jerr...

ingat.. Jika satu hari jodoh kita tiada...

terimalah...

kerna ade yang lebih baik untuk kamu...

bercinta tidak semestinya akan kawen...

jika dah tertulis dia jodoh kamu...

insyllah...

akan berjumpa kembali....


Saturday, 6 August 2011

kadang2 kite !!


** kadang2 kite lupe nak tanya khabar si dia.

**kadang2 kite selalu ingat dia.. dia tak ingat kita.

**kadang2 kita selalu lupe segala kenangan bersama.

**kadang2 kita hanya ingin tahu daripada mengambil tahu.

**kadang2 kita hanya pandai berkata2 daripada melakukannya.

**kadang2 kita xsedar ada org menyanyagi kita.

**kadang2 kita xsedar, kite buat org kecewa.

**kadang2 kita xtahu ade yg amik berat tentang kita.

**kadang2 kita hanya akan ingat kalau kita memerlukan.

**kadang2 kita akan lupekan ketika kita sedang gembira.

**kadang2 kita akan tersentap kalau si dia menegur kita.

**kadang2 kita memerhati daripada menegur.

**kadang2 kita sentiasa kelihatan happy!!, padahahal kita saja yang tahu.

**kadang2 kita terlalu singkat tanpa memikirkan apa kesudahannya!!!!

TERIMA KASIH ! ! !


Sumpah Aku BENCI !!!!
semua same jee..
shiittt..
KAU PENIPU....
dan aku TERTIPU..



Jangan cari aku...
jangan tanya aku kenapa...
LU FIKIR LAH SENDIRI DERR....


sekali aku ditipu...
sampai bile2 aku tak akn
percaya !!!


_ Tamat _