BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 8 August 2011

CINTA GILA


Hari Ni adelah hari yang paling aku rase gile2...

sebab... nik fadzil sanggup datang dari kuantan ke kl..

semata-mata nak memperjuangkan cinta dye kat aku...

memang laaa sweet kan.. tapi jangan lah giler sampai cam 2 yerr...

adoiii...

aku yang tekejot berokk pagi2 buta !!!

apa-apa pon..

thanks sayang..

sebab sanggop datang dari kuantan ke kl...

Tapi satu jerr...

ingat.. Jika satu hari jodoh kita tiada...

terimalah...

kerna ade yang lebih baik untuk kamu...

bercinta tidak semestinya akan kawen...

jika dah tertulis dia jodoh kamu...

insyllah...

akan berjumpa kembali....


0 comments: