BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 9 June 2011

TAMAT SUDAH DI KKBU


~ my classmate SKS 4B ~


Uhhh... lame rasenyer tak blogger ni...
tak taw laa pe maslah blogger aku ...
bile on jee xboley..ape pon xboley ... 
tapi hari ni dah boleh on..
huhuhu..suke aku...


Ok hari ni aku nak cite... 
hari selasa 7/6/2011 tamat sudah aku sebagai seorg students
di KKBU.. Kolej Komuniti Bayan Baru !!,,
syukur Alhamdullah...
selama 2 tahuna aku stdy...
dan akhirnyerr tamat jugak aku...
tapi rase kejap jee..
 yelah.. pejam celik..pejam celik...
dah 2 tahun aku belajar kan.. hehehe...
tapi bulan 7 ni jumpe lagi dak2 kolej aku..
sebab ade hari "SKS"..
pade 1/7/2011..
so lepas ni aku akan berangkat ke KL pulak.. keja sane laarrhh..
bosan dok penang ni.. hehehe...







aku org dok amik exam...
aku sempat lagi snap pic dorng..
wakakaka. !!!,,
bukan ape..
kenangan last exam kan.. hehehe..


whit my bffs yang ting tong.. 


ni pensyarah saya.. 
comel kan..mcm students..huhuhu...



yang ni lak jejaka ansem di KKBU.. 
shahir, rafail dan azim...
pade sape2 yang berminta..
sila tinggalkan no.tel ANDA !!..
hahahha..hahaha..


...eja and fazlin aini...
kalau nk berkenalan ngan awek cun 2 org ni..
cari laa..huhuhu..
opss !!.. marah kang cek bubu 2.. wawaw..

0 comments: