BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 15 May 2011

Rindu Kamu !!!



Hhhaaa...HaAaaa..
Nak taw ape motif saya cakap rindu 2??
hehe...hehe...
of cos laa sy miss kat seseorang...
sape lagi.. sayang saya lah..
(NIK FADZIL),,
Hari ni sehari dye bz jerr... 
xpelah kan... 
dye bz ngan keje dye.. xpe awak..
saya paham awak bz kan... 
tahlaaa hari awak tak msj saya macam selalu....
saya dah rindu bagai nak rak !!!!
huhuuhu..huhuhuh...
awak tahu, rase macam seminggu tak msj awk taw !
heeeeeeeeeeee..................
rindu sangat taw....
mane lah awak ni kan... tapi tak pe.. ..
malam ni saya nak 


"SKYPE" 
ngan awak jugak !!
tak kire OK... !
huhuhuhu..huhuhuhuhu........
Bile lah nak jumpe Nik ni... 
saya rindu dah kat dye ni....
tapi nak wat cam ne.. 
kene abis kan stdy lu....
nanti leh jumpe kan2????
sayang kamu (NIK FADZIL)....


0 comments: